Monday in my heart.. not

Måndagmorgon. Emma känner sig allmänt ensam och övergiven. Dagen i övrigt suger, men jag får blicka fram emot onsdag då vi har studiedag och på torsdag tar jag mig en egen sådan. Ledig dag alltså.

Igår när jag kom hem från stallet var jag faktiskt ute och sprang. Jag laddar upp in för Lindesberg på söndag. Just nu var det 4 anmälda, hoppas det inte blir så många fler eftersom det får vara högst 10 startande och min häst inte har så mycket poäng på sig.

På lördag är det ponnytrav på Valla och Emma har en styrning. Hoppas den lilla muppen kan hålla sig på benen. Hon har verkligen växt till sig, både kroppen och hjärnan. Nu kan hon nästan skritta när man kör.. Satsar på Miss 100 % i helgen, behöver all tur man kan få.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0