Pengar rullar in som de ska..

Om det är någon som är intresserad av en liten 3-årsmärr så kan ni få köpa min billigt för dan.. Nej, nu ska jag inte vara taskig, me hon börjar bli ruskigt jobbig och överpigg i alla lägen. Kan knappt ha hästen på gången utan att hon ska stå och spänna sig, spränga kedjor och allt vad hon nu gör. Suck. Hon skulle verkligen behöva gå nu!

Fixade snabbt klart i stallet i morse och drog sedan till Vinn i Stinsen. Letade hästtäcken, men det fanns inga billiga så de fck bli lite mat i stället.
Körde Layer på eftermiddagen. Jackpot fick gå på bandet, kändes inte som om det var någon idé att rida eller köra eftersom det var total storm ute!

United startade förresten på V75 idag och var 3:a. Det går sjukt bra för stallet just nu. Pengar rullar in som de ska, det går bra nu..



Nu har vi ätit middag för en stund sen och jag är väldigt trött. Jag och Mickas ska väl glo på någon ny film hon köpte idag, jag kommer förmodligen inte kunna hålla mig vaken hela tiden, men det är väl ingen nyhet?

Jag skulle verkligen ha behövt träna idag. men hästintagningen + jogging ett halvt varv på banan fick räcka. Mina vader mår fortfarande inte så bra.
Matteplugg = 4 tal. Grattis Emma.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0