18 and still a baby?

Jag blir väldigt avundsjuk när Eve snackar om sina vuxenpoäng på sin blogg.. Men jag tror faktiskt inte att jag har förtjänat några såna ännu. Möjligtvis 1, kanske 2 poäng då. Har pluggat matte i 40 minuter, den orkade jag inte en siffra till. Inte bra Emma, iiiinte bra.

Har faktiskt läst två (!) böcker om Palme också och tagit ut de bästa. Eller ja, läst och läst, men jag fick väl tag på ungefär de jag behövde i alla fall. Bara det är ju faktiskt nästan värt 4 poäng. Eller hur?

Aj aj hela min kropp idag. Nej, men rumpan, hela benen och ryggen värker en hel del. Armarna = helt okej faktiskt. Fast hästen låg ju i princip inte på någonting, men ändå. Nu gäller det att bli fit for fight tills den 17. Good luck igen Emma, 10 dagar to go.


Uppdatering Losttwomamas:

Käkar fortfarande medicin och blir bara piggare och piggare för varje dag. Håll en tumme för bloggerskans armar sen när hon ska gå första jobbet. Hon har blivit en hejare på att leka med sina skor också, lyckas rycka ur en söm ungefär halvvägs och böja den inåt. Det är alltid exakt samma söm också. Hon verkar inte ha samma passion för skor som sin ägare.


Nu ska jag duscha och försöka läsa ut min bok. Ni vet Det som jag började på i vintras? Behöver jag säga mer..


XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0