Det impulsiva jag:et

Jag kunde liksom ha gått hem efter provet, men eftersom min historialärare är helt störd och inte kan säga till ALLA att man inte har lektion så satt jag där i 2 timmar i onödan.

Drog till Jakan för att vänta på mamma och hinna käka något, men hon var så seg så jag hann gå i lite affärer. Jag måste ju få erkänna att jag bara älskar att impuls-shoppa! Det är då man hittar allra mest. På H&M blev det en t-shirt, klänning, nagellack och en plånbok. Letade efter jeansleggings som jag är totalt kär i. Sprang till Gina Tricot, men dom gillade jag inte. Hängde med mamma till Kappahl där jag aldrig går in annars och där hittade jag två leggings. Nice.

Losting fick förresten gå för vagn i för första gången på över 2 veckor. Lugn och brunstig brud var de. Mysigt med märrar. Pärlan gick sista jobbet innan Valla på lördag. Fick inge fäste alls i banan, men de kanske inte var så konstigt eftersom Micke harvade upp den igår. Hoppas de kommer lite regn i natt på den.

Har skrivit lite på min historiauppsats och nu ska jag försöka läsa lite engelska, får väl se hur de går. Kanske ska börjar med Emily Brontë (internt skämt). Evelina Holm, lägg av med lösenord på bloggen! Cut it of Emily!

Jag tänkte först vara så seriös att jag skulle att kort på kläderna jag köpte, men nej.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: evelina

emilyyyyyy, i don't know what to do!! jag råkade radera bloggen :( fast kommer snart en ny, I promise.



see ya emily brontë!! <3

XOXO

2009-05-13 @ 11:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0