Emma rider vinnare

Sådär ja. Emma lyckades vinna vinna kvalloppet med Limen på 1.20,9. Stå med rumpan i i vädret lyckades jag med också. Spår 1, tog ledningen plätt-lätt och stannade där hela tiden, 22,1 första 500 och 22,7 första varvet. Låg perfekt i handen, och jag såg aldrig skymten av dom andra.


Nej, jag har inte photoshop i minidatan.

Jag är mer än nöjd kan jag säga! Lite mer träning på gymmet (good luck..) så är jag fit for fight till Lindesberg. Satsar på miss 100 %, jag behöver era tummar tack!

Skrev B-licensprovet idag också och klarade de, en sak på plugglistan avklarad!

Skulle egentligen behöva plugga matte nu, men jag orkar inte ta tag i de. Jag gör verkligen inte de. Jag har aldrig haft ett IG i hela mitt liv, men nu kan jag lova att det kommer.

Nu ska jag ta ett långt bad och försöka mjuka upp mina muskler.


I'm a sexy mama...

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0