In the hästbuss <3

Sitter i hästbussen på väg upp till Gävle, lilla Bettan är självklart med! Min minidator alltså..
Idag startar Molle, Fritz, Luffsan, Angel, Colette och Cactus. Emmas första, riktiga utselningsdag för året! Det känns bra att man är tillbaka igen.´

I fredagsmorse var det inte lätt att dra sig upp ur sängen kan jag lova, men vad gör man inte för djuren? Det var jävligt kul på Valborg i alla fall, kanske lite dålig dra på folket och de sög att vi var tvugna att dra precis när de började bli kul, men jag är glad att vi inte stannade längre.



Det var lite strange people på Viper, vår älskling blev i alla fall snubben i gröna kepsen <3



Vi drog iväg till Örpen med Tyson och Sharpness. Båda slutade 2:a efter två mycket bra prestationer. Agerade lite hästskötare till Sandras montépålle, men han rumplade till efter inte ens ett varv och hoppa.

2:a verkar annars vara något stallt kör på för dagen. Oblige var helt makalös igår på V75 och förlorade väl med ett hårstrå eller något sånt. Vilken jävla märr det där är alltså, 12,2 blev sluttiden och en inkvalning till finalerna under Elitloppshelgen. Inte illa pinkat!

Nej, nu ska jag popa vidare på youtube min vänner, hörs sen!

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: evelina

HAHAHA, du hittade honom! jag tänkte annars länka till honom så du inte skulle gå miste om bilden :b

2009-05-03 @ 14:33:15
URL: http://newfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0