en mördartisdag som aldrig tar slut

Tänkte faktiskt skriva ett riktigt negativt inlägg om hur mycket jag hatar den här dagen, att jag varit i skolan från 08.30-16.15 och inte haft knappt någon lektion alls, men jag orkar inte vara mer negativ idag. Sitter och försöker plugga matte, hör och häpna så förstår jag faktiskt lite grann! Kanske kan jag få mitt G i matte B. Något annat finns inte i min värld.

Sitter inne på lilla datorn och popar en fett bra låt, hennes röst är helt underbar. Kan som sagt inte greja med att lägga in youtube-filer med lilla datorn, men jag kastar in en liten länkis: http://www.youtube.com/watch?v=uTDafjfxu5c.

Jag är en sån där människa som älskar att göra allt på golvet. Okej, det där lät nästan perverst, jag menar inte riktigt så. Men att sitta, ligga, plugga, packa, läsa, ja, hemma i mitt rum så gör jag det mesta på golvet på min lilla vita pläd.



Okej, nu måste ni faktiskt förstå att jag har väldigt tråkigt eftersom jag tar mig tid att fota något så ointressant som min nuvarande plugghörna.. allt för att slippa den där boken som ligger bredvid datorn. Suck.
Hoppas hästjäkeln kommer med nästa onsdag :)

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0