what happends on ålsta, stays on ålsta

Har nyss bloggat på travnet. Nu sitter jag i soffan, lyssnar på PCD, dricker en cider och ignorerar engelskaprovet totalt. Som förväntat så fick jag inte godkänt på nationella i matte, men med en komplettering i geometri så är det lugnt.

Idag körde jag Lostis, var jättelugn och fin. Jacke fick promenera på bandet och Pärlan fick sig en genomkörare av duschen och hovoljan. Imorgon blir det fullt upp på Valla, helt galet kommer det bli eftersom båda snabbloppen går efter varandra och sen ska två ut och värmas direkt efter. Men värre har man varit med om med 10 starthästar på Valla och nån gick väl i 2 lopp också, så det här ska vi väl klara.

Nej, nu ska jag äta godis.

XOXO, Emma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0