you don't know what you're got til you're missing it a lot

Suck alltså. Söndagar är verkligen en deppdag då jag bara går runt och är trött. Tänkte faktiskt ta mig en dusch, krypa ner i sängen och glo på Scrubs.

Idag fick Lostis nya framskor. Körde ner till Vallen några varv, möte massa bilar, men hästen är stadig i huvudet och bryr sig inte ett smack. Imorgon ska hon gå första jobbet på typ 3 veckor? Man märker att hon mår bra nu, pullar ingenting längre.

Red Jackpot i militärområdet också, var hur lugn som helst! Jag ville verkligen inte att ridturen skulle at slut någon gång, det händer ju inte allt för ofta att jag överhuvudtaget kan rida/köra i någon annan gångart än skritt.. Gamla ponken.

Gick upp till huset och glodde på travet, höll nästan på att somna. Kände mig allmänt duktig och var ute och gick en stund. Höll nästan på att trampa på en kopparödla, haha blev rädd och vände. Den ville man ju inte möta igen på hemvägen tack.

Inte taggad inför imorgon, måndagar suger: idrott - engelska - historia. Har dessutom prov i engelska, litteraturhistoria. Jippie. Har en bok som ska vara klar om två veckor också i engelskan och jag har inte ens börjat.. Inget mer depp nu.


Fick förresten ett mail från Jarmos nya ägare i Finland och massa bilder :) Han har det verkligen super. Sandra sålde ju sin Sivert till samma familj, han som jag en gång i tiden tänkte köpa. Nu är Jarmo och han bästa vänner, lite komiskt.

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Julia

"Tack" för kommentaren :) Tycker massa om din blogg förresten, du skriver jättebra!

2009-05-17 @ 20:35:31
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: evelina

emma for fucks sake, åååååångest >:

2009-05-18 @ 00:31:10
URL: http://youtalkwaytoomuch
Postat av: Amanda aka Amzie

Åh fin bild :)

Kul att han har det bra, det är skönt att veta.

2009-05-18 @ 13:26:21
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0