fb-lover dude

Har varit och sätt Up nu. Den var faktiskt bra, riktigt bra gjord.
Imorgon är det väl upp till bevis för lilla Lostis som ska gå jobb på Vallen. Jag kan ju erkänna att mina förväntningar på märren är lika med noll. Man har liksom lärt sig att det är lika bra. Men vad händer om hon går 19,5 med fulla linor över mål? Haha, fast det kommer nog aldrig hända. Lilla Lostis.
Juste. Har inte update:at angående min fb-lover på ett tag. Det svalnade väl till ganska bra, men nu har man fått upp segerförhppningar igen. Förhoppningsvis inte i onödan. Den som lever får se.
XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

jag vill också ha en fb-lover

2009-11-02 @ 00:06:56
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0