helt jäkla underbart

Sitter på multimedialektionen och försöker vara en smula kreativ. Men det går inte riktigt. Jag vill bara gå och dö eller nåt i den stilen. Eller nej det vill jag inte. Jag vill åka till stallet och bara va.
För jag är så trött på det här.

Fick ett mail från Ekmarktravnet igår. Mitt bloggande där börjar närma sig sitt slut, men jag är inte så ledsen. Jag känner att fantasin tryter så det kom ganska passande. Ett helt år fick jag förtroendet att skriva om det jag älskar för så många människor. Helt otroligt egentligen. Det kommer man inte på förens nu efteråt.

Men jag kommer inte sluta på travnet för de. Jag har lite andra grejer på gång, det känns helt jäkla underbart! Nu har jag något att backa upp på som har med min utbildning att göra. Helt fantastiskt.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0