jag längtar tills det är över..

Ibland så undrar man bara vart man står. Vad är det jag gör för fel? Jag antar att jag är vanlig. Tråkig. Eller något annat simpelt ord. Jag är inte så vanlig som ni kanske tror. Jag är inget jävla andrahansval som ska skjutsar runt er i min bil för att jag råkar ha körkort och en tankad bil. Jag är ingen jävel som ska sitta där och ge er svaren på lektionerna, eftersom det verkar vara det enda ni någonsin kommer kunna fråga mig.
Jag orkar inte ha ytliga förhållanden till massa personer. Så är det. Varför ska jag alltid lägga manken till? Jag orkar inte vara den där jäveln som bara sitter där och lyssnar.
För det är så inåt helvete tråkigt.
Och det är fan inte mitt fel.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0