ledig

Idag har jag varit ledig, det behövdes verkligen på en tisdag. Den värsta dagen på hela veckan. Har varit i stallet hela dagen. Undantag på lunch då vi drog ner till Kina och åt buffe. Föredrar verkligen thaimat, sååå mycket godare, men det fick funka.

Red långsamt på både Bob och Jacke. Båda gick superbra, mest Jackpot. Bob har börjat få nån jävla damp när man rider, helt plötsligt så bara sticker han och ju mer man tar honom i munnen ju fortare springer han. Haha, han skulle verkligen behöva starta så han blir va med lite energi. Men så det tar på honom när han startar. Förra gången när han ändå hoppade efter typ 40 meter, så låg han ner hela dagen efter.
Men det finns ju fan inga lopp.

Nu är allting på mitt rum klart! Väggarna är målade ljusgråa, min fondvägg är tapetserad med en snygg tapet. Min 1.95 höga (!) spegel är uppsatt och lika så väskhängaren. Nu fattas det bara att alla mina fotom ska upp och en skohylla till alla mina underbaringar.

Nu ska jag sätta sista touchen på mitt svenskatal.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0