befrielse

Vet ni hur skön känslan va att bara ta biljävlen och åka när, hur och vart jag ville. När vi kom hem från Falun åkte vi hem, lämnade av Totte och jag tog Saaben till centrum. Sedan gasade jag vidare till stallet. Så jävla befriande känsla.

Uppkörningen gick väl fint, han sa att jag åkte lite för fort in i korsningar och rondeller, men annars var det bra. Ah.

I alla fall. Red Bobbsan med Klara som körde Molle. Sedan drog jag in alla varmblod, höade och matade Lostis och Private. Det var väl typ my day. Eller nej. Det här var inte ens halva dagen, men ändå.

Ikväll är jag väldigt partyparty känner jag. Ligger nerbäddad i soffan och glor lite halvt på Idol. Imorgon blir det Vallen hela dagen. Hej och hå, jag har inte varit ute sen. Ja? Jag minns inte senaste. Let's see vart fötterna tar mig tomorrow.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0