booooring

Fy fan vad less jag blev helt plötsligt. Vad håller jag på med? Ingenting. Absolut ingenting. Går upp. Fixar stallet. Kör eller rider nån. Äter lunch. Tar in hästarna. Spolar ben. Går upp. Äter middag. Duschar. Ser på en film som jag sedan somnar till. Spännande? Avgör själv.

Samtidigt så känner jag såhär: kanske var det exakt ett sådant här lov jag behövde? Att bara vara och inte behöva göra någonting alls. För det är ju egentligen jäkligt härligt. Det känns bara som om att alla andra gör 891 grejer när jag bara hänger i stallet. Men ska jag vara helt ärlig så är det ju de jag vill allra mest, så varför klagar jag?

Vi blev trötta på Billys här i huset så jag åkte till Bro och handlade kebab och sallad, i love my körkort. Nu ska jag ta mig en lång dusch för snart somnar jag.


Miss my spraytan a little bit.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0