ett inlägg skrivet direkt från sängen

Red på Jacke efter skolan idag med. Haha, han är underbart rolig den där hästen. Vilken motor han har. Fy fasiken.

Imorgon blir det ingen skola för min del. Jag och Evelina ska stå och säga varför eleverna i 9:an ska välja mediaprogrammet på UBG, även fast vi inte har några bra själ varför. Känns säkert.
Idag är jag mycket stolt över mig själv. Jag fixade klart bannern, mailade lite lärare så att jag har koll på läget och stannade kvar i skolan 2 timmar för att sedan komma till en lektion som var inställd.
Det tar sig!

Vad hände med snubben egentligen? Har inte sett skymten av honom (på fb alltså..) på jättelänge. Buhu alltså!

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Amy!

Men Emma!! nu blir man ju lite nyfiken ;)

2009-10-24 @ 18:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0