gossip girl

Varför känns det som om att alla har 94593 grejer inplanerade till lovet förutom jag? Typ hela jävla media ska på kryssning, Mickas och Klara ska till London.. Fast jag har typ mer inplanerat än vad jag tror. Typ horsestuff. Men ibland känns det bara som om att man vill göra allt annat än att vara i stallet. Jag får väl komma på nåt!



Det här irriterar mig lite. Varför ligger han på topplistan?! Nu tänker jag skvallra om något som jag egentligen inte bryr mig om, Kissies boyfriend, eller ja ex boyfriend. Snubben går i min tvåa och det där är hans blogg. En ganska ointressant snubbe som ser ut som om han är typ 5 år. Han är snyggare på bilderna än i verkligenheten.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0