imorgon är det looooov

Herregud, jag trodde inte ens att man kunde bli så här trött. Har dessutom haft en skön dag, slutade tidigt och fixade stallet. Jag behöver verkligen lov, känns väl behövligt.

Red långsamt på Bobby och Jackpot idag, gick fint. En latmask som bara kan gå på banan när han är ensam, annars ramlar jag av. Den är andra kan nästan bara gå i skogen, annars är han mer vild än tam. Gissa vilken som är vilken?! Jackpot är fortfarande lite knäpp i munnen, bettlyftare på den killen.

Lotta fixade Lostis nacke i dag också, annars var hon fin, lite griffelben bak bara. Däremot har hon ett fotbollsknä höger fram.. Nån jävel av ponnysarna har sparkat henne, men svullnaden har redan börjat gå ner. Suck. Funderar helt seriöst på att betäcka henne till våren. Frågan är bara om jag har råd och om jag skulle klara av att sälja fölet sen. Troligtvis inte!

Nu har jag läst svenskaboken och filosofin. Ligger nyduschad i sängen och känner mig allmänt duktig. Tjoho!

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0