käpprätt åt helvete

Man kan väl säga att det gick lite åt helvete igår. Hästen kändes hur lugn och fin som helst, så hoppade han nästan direkt. Degiorgio som hade hästen innan kom fram till mig efter loppet och började snacka om att jag skulle ha gomtryckare på hans halvtaskiga engelska. Skulle inte tro de.
Han var imponerad över hur fin hästen var, jo tack.. "I just let him out in a forrest or something like that". Äh. Okej. Noll koll hade han ju i alla fall eftersom hästen såg ut som ett benrangel när jag fick honom.
Idag fick vi sovmorgon och sen körde jag Nasse och red Jackpot. Nu chillar jag i huset som ensam tjej, de andra är i London. Känns för jävla säkert. Micke är och hämtar Bluetooth på Valla eftersom han blivit kastrerad idag, så snart kommer min första måltid för dagen, kebab!
XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0