roadtrip

Jahapp. Har precis haft en sån där Svensson-hemmakväll med popcorn, nutella och Idol. Idag efter plugget åkte jag och Matlilda på en liten roadtrip. Vi början i Kungsängens centrum och hämtade mitt körkort (!) som blev lika fult som jag tänkt mig.

Vi gasade vidare till fantastiska Bålsta, chillade i några kassa affärer, åkte till Shell och handlade popcornen som jag smaskat i mig. Thaimat blev det också. Synd att de inte har stamiskort där!

Skulle skjutsa hem bruden, höll på att kissa på mig och lånade toan. Blev kvar i nån timme. Inte på toan alltså, men jag tror ni fattar. Hamnade framför datorn och skrattade alldeles för mycket. Så går det när man är lättroad!

Känner ni min härliga ironi så här på fredagskvällen? Nu ska jag popa lite musik, tagga inför min något hektiska morgondag och sova.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Korvet ;) <3

2009-10-10 @ 16:43:53
URL: http://matildas.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0