så där ja

Förlåt folket. Tror jag har vaknat lite ur min s.k. panikdvala nu, för han försvann. Körde jobb med Lostis idag, var helt knäpp när jag körde förts heatet med de andra.
Sen körde jag själv. Gick som en klocka.

När jag skulle fixa henne efter så var hon helt stenhård vid nacken. Hon har vart så några dagar, jag och Nathalie har masserat som dårar. Hon brukar få lite så eftersom hon går och spänner upp huvudet när man kör.
Men helskotta va ont hon hade efter jobbet, fick inte ens ta i närheten av det. Stackars kracke. Det där får Lotta ta och fixa.

Gasade hem i hyfsad tid för att plugga till provet imorgon. Jag har fortfarande inte riktigt kommit till skott så det händer nog inte. Hoppas på det bästa den här gången, för jag orkar verkligen inte.
Har planerat en liten start för Bobban, men mer tänker jag inte avslöja för vi vet ju hur det brukar gå när man börjar planera. Åt helvete.


Mina vackraste.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

har du provat att bara stretcha nacken?

2009-10-15 @ 00:13:17
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0