söndagsångest

Hade en riktigt awesome night igår. Jag och Matilda åkte in mot Viper vid 21-tiden, hann va där ett bra tag innan några man känner igen började droppa in. Det blev en salig blandning, haha. Har aldrig stannat på Viper nå längre, men det var faktiskt riktigt bra drag och jäkligt bra musik. Tummen upp helt enkelt.


Jag och Mattis.


Mattis & Emily

Fick skjuts hela vägen hem och åkte till stallet vid 10.30-tiden. Fixade stallet, red i militärområdet på Lostis och körde Bobban på banan. Fan va fin han är. Imorgon ska han in till Valla och gå i utbildningsloppet. Får se om det blir jag eller Mickas som rider?

Jag har en riktig söndagsångest idag. På torsdag har jag filosofiprov, kan inte ett skit. På fredag har jag inlämning i samma ämne om en film som jag inte ens sätt. Känns för jävla bra. Not. Det löser sig säkert. Fast jag brukar inte gå efter det, att det löser sig, men jag orkar verkligen inte.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0