taste it at tasty's

Håller på att göra en bok i graf. Det är typ jättesvårt och jättejobbigt. Då blir det genast tråkigt. För så fort något inte funkar för mig och jag inte fattar på en gång så ger jag upp. That's it.

Från och med idag gasar jag runt i nya bilen. Den är galet stark, så fort man rör gasen minst lilla så bara drar
den. Hej och hå förkörningsböter. Höll på att bli stoppad häromdagen när jag åkte hem från stallet, men jag slapp. Jag älskar bilen, förutom att det är röd inredning. Men det får duga. Nu kan jag popa satan utan att det låter som om hela radion ska sprängas.

Om ett tag brummar jag och Nettan till Jakan. Vi möter upp Emily och trycker i oss något från Tasty's. Muma! Kanske ska man ta en liten tur på Jackpot idag? Hinner ju knappt med snubben i veckorna. Men jag säger som Kurre: "Det är ju ljust till 7, annars kör man i mörkret". Hm.



XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0