torsdagmorgon

Sitter på webdesignen och ritar siluetter. Ganska roligt faktist. Fast Matilda är inte här så det suger desto mer. Somnade tidigt igår, vaknade av ett mess från Emily vid 01.52, skrattade, och somnade igen. Ändå var jag trött som en gnu imorse och tvingade mig upp ur sängen.
Jag hatar när det är mörkt när man ska gå upp. Det blir liksom fel.

Bobban ska gå långsamt i dag med, sista jobbet går han imorgon. Är han muppig då får jag ett anfall. Latmask tretusen liksom. Lotta kollar Lostis idag, sen är det bara gasa en vecka och åka in till Valla. Kan hon kuta runt 22 då så kvalar jag. Man jag kan nästan sätta mitt liv på att någonting kommer hända med henne innan jag hunnit så där långt. Det har det ju gjort hela tiden nu i snart ett år.
Fölmärr?

XOXO, Emma. 

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

Jag håller tummarna att det kommer att gå bra :)

2009-10-22 @ 17:55:23
URL: http://amzie.blogg.se/
Postat av: evelina

haha, kommer inte ens ihåg vad jag skrev :(

2009-10-22 @ 23:33:48
URL: http://fisdinfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0