yeees bby

Varför pratar alla i min ålder om att sova? Sova när man kommer hem från skolan. Okej, nu kanske ni tycker jag är konstig, men att sova efter skolan är ungefär det konstigaste jag hört. Självklart älskar jag att ligga i sängen och bara glo på tv (läs:Scrubs) men vem i helskotta går och lägger sig när man kommer hem från skolan? Vem i helvete har tid med sånt? Inte jag i alla fall. Ska jag vara helt ärlig så är jag jävligt nöjd över det.
Bara en liten tanke.

Igår var jag inte hemma förens vid 20-snåret från stallet. Men mycket han jag med! Jag och Natahlie red jobb på mina hästar. Emma råkade rida lite för fort, men det var bara positiva miner så på måndag får Bobbsan gå ett montéjobb på Vallen. :)


Bilden snodd från eliiinpettersson.blogg.se :)

Slutar sent idag, sen ska jag brumma till stallet och rida lilla Jacke-Packe aka crazy horse. Imorgon efter skolan ska jag åka till Enköping och rida en häst som jag ska montékvala. Man kan säga att livet rullar på jävligt bra för dagen! Förutom skolan, men den kommer ju alltid i andra hand.

Idag gasade föresten jag, Eve, Sara och Sarah till Donken, jag äääälskar att ha körkort.
Nu ska jag gå och leka med Matilda.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: sarah

DOOOOONKEN TISDAG :D haha :D

2009-10-06 @ 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0