back in hell

Nu sitter jag i lägenheten uppe i Falun igen. Igår hängde jag i stallet hela dagen först. Red Bobban, gick helt okej, förutom att han tvärnitar och vänder så fort någonting är läskigt. ALLT är dessutom läskigt, så jag höll på att ramla av typ 10 gånger.

Efter en kebablunch red jag Jacke för första gången med vanligt bet på år och dar, gick väl som vanligt, han var tokig och jag orkade inte hålla. Men mycket mer hade jag inte förväntat mig om jag ska vara helt ärlig. Efteråt när jag höll på att frisera honom vid kronranden så slog han efter flugorna och träffade mig i pannan. AJ. Men det gick bra. Man kan inte låta bli att älska honom, hur jäkla muppig han än är.

Vid 17.30-tiden åkte jag, Totte och mamma mot Falun. Härligt med skjuts istället för tåget! Och nu är jag här igen. Får väl se när jag åker hem på fre för jag verkar inte ha någon lektion eller nåt då? har bara två lektioner på hela den här veckan, förra hade jag fyra lektioner varje dag. Men idag var det riskutbildning, sedan har jag suttit och pluggat vid datorn hela dagen.

Har en lektion klockan 17.45 (!?) idag och en imorgon klockan 14.30 tror jag. På torsdag har jag både halkbana och teoriprov, så jag kommer väl plugga som en jävla idiot hela dagen imorgon med. JAG SKA KLARA DET.

Boring inlägg från mitt tråkiga liv just nu.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0