emma is not a smart girl

Ibland undrar man vart mitt iq sitter någonstans. Ska ha webdesign nu på eftermiddagen, jag trodde lektionen började 14.45 så jag gick till klassrummet och satt där framför en burk tills nu. Tror ni inte att lektionen började en timme senare än vad jag trot? Grattis Emma! Jaja, jag får väl gå tillbaka till de där jävla tekniksalarna längst bort igen då.

Jobbig skoldag på tisdagar, går till 16.50. Ingen skillnad från förra året alltså. Mitt schema suger verkligen.
Nu ska jag inte klaga mer.


Jacke-Packe för typ två år sedan med en ful Emma och en sadel som sitter
alldeles för långt bak. Men oj så vacker han var..


XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0