en helt vanlig söndag

Idag är jag helt slut som artist. Gårdagen började på Viper med massa folk och sedan drog vi vidare till Ace och jag dansade tills mins fötter bokstavligen blödde, men det var de värt! Donken och nattbussen sitter alltid lika fint sådär på slutet och med en natt på fyra timmars sömn kanske det inte var så konstigt att jag slocknade en stund när jag kom hem från stallet.



Derbyt och Maharajah - helt jävla otroligt. Hästen går 12,8/2640 meter i dödens och krossar motståndet med bomull i öronen och fulla linor över mål. Nog för att jag tycker Hultman är ganska överskadad när hans hästar vinner, men det är verkligen härligt att se gamle Örjan så glad när han skar mållinjen.

Nu ska jag titta vidare på Den Utvalde med Andreas Wilson. Mums.



XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Emily

Igår va grymt, thanks Emily!!

Och Wilson var lika snygg som alltid :)

2009-09-06 @ 23:10:22
URL: http://youtalkwaytoomuch.blogg.se/
Postat av: matilda

Fan va fin bild den översta är ;) jag posar som vanligt ;) hahah

2009-09-07 @ 17:08:33
Postat av: Amanda aka Amzie

anv: Amanda

lösen: alltduintekan

2009-09-07 @ 18:14:24
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0