i want him!

God morning people. Sitter i plugget och försöker jobba ikapp lite, men det går väl sådär. Hur ska man kunna jobba med ett program som man inte fattar någonting av? Flash kan gå och dö.

Efter skolan igår åkte jag och Totte till Danderyd och sitter på nya BMW-bilar. Och jag är så kär i en liten en. Jag menar, titta på honom, så liten och söt, men ändå så kaxig och tuff. Jag vill verkligen ha honom. Så vacker.



En BMW ska jag ha i alla fall. Här satsar vi stort redan från början.

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Elin Pettersson

Haha, ja det gör hon! :P PEEEEENCIIIILCHAAAAPNAAAAA! Utalar inte charpner rättXD Haha!

2009-09-30 @ 19:15:54
URL: http://eliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0