jag muppar mig som vanligt

Sitter framför liven och muppar mig. Har sätt när Jerka vann Travets talanger-loppet och när Västerbo Paradise var lite smått grym på Valla. Men framför allt har jag sätt montéloppet från Östersund och jag säger bara det, herregud. Visst är jag ingen världsstjärna själv, men det kanske var 2-3 stycken av tjejerna som kunde rida över huvud taget. Det var bland det värsta jag skådat på en travbanan. Inte konstigt att spelarna blir lite småtvära mont montén.

Hann träna tre hästar idag, eller ja, Bobbsan och Lostis fick jobba lite med bandet och Jackpot lekta jag med i ridvolten. Longerade och tömkörde honom med Sandras inspäningssele eller vad det nu heter. Snart ska han börja köras igen!

Nu ska jag plugga svenska och teorin till körkortet. Om en stund kanske.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0