jag och alla frames

Sitter på webdesignlektionen och känner mig allmänt dum. Alla snackar bara om "frames", "underlines", "body" och jag fattar ingenting. Alla har börjat göra skitfina hemsidor och jag har gjort en vit sida med en bild på mig själv typ. Det är faktiskt en ram runt bilden också. Det känns som om ett MVG står för dörren!

Idag är det monté-SM på Gävle och Emma ska inte dit, det hinns liksom inte med riktigt. Måste gasa med pållarna och med gamla Bettan idag, blev inget igår. Men jag sörjer inte så mycket. Fritz kommer inte vinna och Tyson kommer förmodligen bara vara så lat att jag får damp och blir sur. KOM IGEN NU KLARA, jag vet att du kan få fart på honom!

Sandra är ju knäpp också, på förmiddagen ska hon prövrida ett varmblod som hon ska rida lopp på, sen drar hon upp till Gävle för att rida Iva i ponnymonté, haha. Somliga har tur! Men jag och Bobbsan kommer äga sen.

Gud vad jag svamlar idag! Nu ska jag gå och leka med Matilda. Eller med min fantastiska hemsida. Ni känner ironin va?


Min fina hemsida!

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0