kanske är det bra att avslöja lite för mycket?

Okej. Jag tänker inte ens berätta vad jag gör just nu, för ni som fäljt mitt bloggande de senaste dagarna borde förstå det vid de här laget. Antingen så pluggar jag eller så pluggar jag.

Gasade lite motorväg idag, gick fint. Men de där jäkla cykelbanorna kan bara gå och dö. Högerregeln med. Det borde finnas nå skyltar där det verkligen står. Ungefär så här:



Alltså man behöver ju inte göra den i paint, men ni fattar grejen. Jag är trög helt enkelt.

En liten meddelande till Annette: Man kan liksom inte bara gå och säga sånt till folk som jag skriver på min blogg hahah ;) Jag förstår att Pebblan vill sova över hos Mickas ibland, haha! Intern humor. Ålstahumor = bad humor.

Nu ska jag alltså ragga på en snubbe. På facebook eller nåt. Tjingeling!

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: annette

Du är så söt, hoppas att det går bra m kortet nu!

2009-09-17 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0