me in falun bitches

Sitter framför tv:n och har precis ätit en riktig brakarmiddag, makaroner med sallad och ranchdressing! Här kör vi ungkarlslya på hög nivå. Rummet är faktiskt pretty äckligt, men det funkar. Får göra det lite cosy med mitt Bamselakan och nutellaburken jag gick och köpte på Hemköp vid lunch.

Falun är inte stort direkt, har kört två lektioner och har redan använt alla vägar och gator typ. Sjuukt jobba gator dessutom, en korsning var tionde meter typ. Det går rätt bra i alla fall, även fast alla folk är rätt lama, men schysta.

Gick som sagt till Hemköp, och gissa vilka affärer som fanns!! Scorette, DinSko, Vagabond och min favorit skoaffär i Bålsta, bredvid varandra! Här ska det shoppas. När jag orkar. Rakt över gatan ligger Resturang China Thai också, perfekt! Orkade bara inte idag.

Det är verkligen mycket att ta in samtidigt. Allt med körkortet, ny stad, och skolarbetet + att man känner sig något ensam. Jag är den enda som bor här på skolan. På onsdag skulle det komma två snubbar från Stockholm som jag får dela rum med, hoppas det är nåt att ha. Till vad vet jag inte, haha.

Som sagt, mycket att ta in. När jag satt på tåget imorse höll jag på att börja storböla, jag sätter alldeles för mycekt press på mig själv.. Men det ska nog gå bra.


My little bedroom


De andra rummet.


Kök/vardagsrum + min lilla inhandling

Resturangen utanför mitt fönster, rakt över gatan.

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Emily

Det ser ju jättecute ut emmi!!!!

xoxo (hang in there!)

2009-09-14 @ 20:33:32
URL: http://youtalkwaytoomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0