nervös är bara förnamnet

Jag kissar snart på mig. Om mindre än 1 timme ska jag bege mig mot Vägverket för att fota, och skriva teoriprovet. Jag dör! Men jag är inte ensam, en tjej som jag körde med på halkbanan idag ska också dit.

Halkbana ja. Det var skitkul! Var där från 7-10.30, jag skulle kunna ha vart där hela dan och sladdat runt, haha. Fett skönt att köra själv också utan nån mupp som sitter bredvid en och klagar hela tiden. Har haft en lektion idag också, och han hade faktiskt ingenting att anmärka på!

Har suttit och pluggat framför datorn, nu ska jag bara ta det lugnt och ladda en stund. Wish me luck!

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Annette

Men HALLÅ!!! Hur gick det? :)

2009-09-24 @ 18:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0