nutella in my <3

Sitter och popar massa härlig musik och facebookar mig lite grann. Fick ett mail från nån idiot angående min travnetblogg. Skrev:

Som sjukling finns det inte allt för mycket att göra här hemma och hela förmiddagen ser man fram emot travet. Jag skyndade mig att göra klart det jag höll på med och slog snabbt över till tv 4. Vad är det då som kutar på skärmen? Galopphästar. Besvikelsen sköljde över mig, för något tråkigare finns det inte i mina ögon.

Det var ett tag sedan jag skrev det där inlägget, fick mailet nu från nån gubbe, vilken mupp! Han lekte att han var jätteduktig på att skriva och skrev typ att jag hade helt fel, att trav och galopp var in princip samma sak. Dessutom fick jag en betald pratikplats i ett galoppstall, jag menar hallå. Vilken jävla idiot.

Körde Lostis idag efter skolan, övningskörde till Bålsta, köpte nutella och åkte hem. Seg dag nummer ett har det varit. Idag börjar Roast på Berns va? Det ska jag se.



XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0