nutella-night

Sitter just nu i min säng och försöker plugga filosofi med blandat resultat. Ni kanske förstår att det går mindre bra nu eftersom jag bloggar istället.

Nu har de där två snubbarn kommit till lägenheten och ska stanna tills på fredag. De är väl okej, men inte direkt min typ av människa. De är ungefär hej-vi-är-skitcoola-med-våra-tatueringar-vi-gymmar-varje-ledig-minut-annars-dricker-vi-öl. Typ. Rena geeks i mina ögon. Nu har de okuperat tv:n också så det blir väl inget Idol ikväll. Sad eye på de!

Idag har jag parkerat ock kört rondeller. Gick fint. Körde nå jävla koner också som man ska klara innan halkbanan, men han sög ju på att förklara så jag fick göra om det två gånger. Han bah: "Gasa allt vad du kan genom konerna sen stannar du".

Jag körde på, men man skulle tydligen backa och köra tillbaks också. Kul att snubben säger de på en gång.. Suck. Skulle tydligen göra om det imorgon igen. Jag hatar verkligen att göra fel, och med den här snubben känns det inte som om man får göra fel, då är det ännu jobbigare. Det är ju då det blir fel.. Aja.

Nu ska jag smaska i mig min middag i sängen, Nutella, Snickers och Ramlösa. Mums..

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: annette

Hej söta tjejen, hoppas du har det bra :)

Du förresten snygga kusken som körde din mamma är singel skulle jag hälsa... ;)

Bob är så fin nu, du är så duktig!

2009-09-16 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0