on the train

Så. Nu sitter jag på de där tåget mot Falun. Eller ja, jag har redan suttit på det sedan klockan 06.00 imorse. Kändes lite halvt stört att ta det första tåget från Kungsängen imorse.

Just nu håller jag helt ärligt på att spy. Framför mig sitter världens äckligaste gubbe. Hans naglar är längre än vad mina var när jag hade lösnaglar, hans lillfingernagel är helt seriös 5 cm lång. Han har en svart, skitig t-shirt som det står I <3 Copenhagen på och han äter något som jag håller på att spy av. Nu började han dessutom klia sig i håret med sina långa naglar så det låter skitäckligt, ÅH JAG KRÄKS!

Ska försöka tänka positivt. Kommer typ fram några minuter efter 09.00. Har första lektionen 10.45 och jag kommer kissa på mig.

Saknar redan Bobban, Jackie, Emily och Aino såklart!

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Emily

AWWWS <3

det kommer bli bra emmiboy. jag lovar!

2009-09-14 @ 11:45:31
URL: http://youtalkwaytoomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0