this far..

Sitter i datasalen och jobbar på min grafuppgift. Eller ja, nu har jag en liten paus. Var i stallet hela morgonen och fixade, sen drog jag med Madde och Marcus till Ikea för att käka lite lunch och ta en snabbkoll.
Vi stannade typ på massa affärer, men inga roliga. Förutom Mediamarkt. Marcus köpte en luftpistol till Matte som han tänkte skjuta polisen med. Sen kom en polis. Men inget hände.

Lite sådär roligt vetande från min dag hittills. Känner verkligen hur min blogg övergöds med massa härlig information. Blir inget stall på eftermiddagen. Slutar inte förens 16.50 och då ska jag följa med och besikta bilen. Gamla Bettan alltså.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0