waiting as always..

Sitter och, som vanligt, väntar på lektion. Jävla f*cking multimedia som jag inte fattar någonting av. För skulle jag fatta så skulle det vara ett roligt ämne. Fast man är väl här för att lära?

Igår efter plugget åkte jag och Totte till Enköping och besiktade gamla Bettan. Fick nedslag på någonting, vet inte vad. Jag övningskörde hem och chillade runt lite i Bålsta, gick fint!

Idag kommer tandläkaren och kikar i Bobbys mun så jag kan börja köra hästen någon gång. När jag komme hem från Falun alltså. Oj, det kanske jag inte ens har berättat? Nästan vecka, och veckan därpå, drar jag till Falun för att ta körkort. Den 2 oktober är det uppkörning och jag ska klara det.

I alla fall. Det blir inte stall för mig idag. Min mamma, som knappt vågar gå förbi en häst inne i stallet, ska köra på Valla idag i en sådan där tandemvagn. Haha, kameran åker med! Hon har lovat att inte börja skrika i alla fall. Hela grejen är hennes egna idé i alla fall.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: matilda

Go Emma :D

2009-09-09 @ 16:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0